Szukaj
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Szukaj
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Reklamacje

Formularz Reklamacji Towarów
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
1. Wymiana towaru na nowy
2. Nieodpłatna naprawa towaru
3. Obniżenie ceny towaru o kwotę ...
4. Odstępuję od umowy i zwrot ceny towaru na konto ...

Reklamacje

  1. W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z opisem lub posiada wady fizyczne nie wyszczególnione w opisie produktu, klient ma prawo złożyć reklamacje w oparciu o:
    a) regulacje przewidziane przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), w przypadku gdy produkt jest niezgodny z umową,
    b) regulacje przewidziane przepisami kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi której okres wynosi 1 rok w przypadku produktów używanych oraz powystawowych.
  2. Celem złożenia reklamacji klient jest zobowiązany do poinformowania sklepu drogą mailową na adres reklamacje@simbad-outlet.pl lub za pomocą formularza dostępnego pod adresem https://simbad-outlet.pl/zwroty , a następnie postępowania zgodnie z podanymi instrukcjami.
  3. Klient ma prawo wnioskować o doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
  4. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego wraz z kompletnym, reklamowanym produktem.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji produktu przez Klienta.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadkach: wyłącznej winy użytkownika, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania i użytkowania produktu niezgodnego z instrukcją.
  7. Koszty przesyłki reklamowanego produktu w przypadku uznania reklamacji zostaną zwrócone Klientowi w terminie 14 dni od daty uznania reklamacji.

Wypełniając formularz reklamacji akceptujesz powyższe warunki oraz postanowienia zawarte w regulaminie sklepu.

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl