- Sklep
- Zwroty i reklamacje - tanio i wygodnie
Pomoc i informacje
Płatności
Koszty dostawy
Kup teraz zapłać za 30 dni
Zwroty i reklamacje - tanio i wygodnie
Regulamin
Polityka prywatności
Krótko o nas
Opinie o nas
Dlaczego warto u nas kupować? Zajrzyj tutaj!
Zwroty i reklamacje - tanio i wygodnie
Formularz Reklamacji Towarów
Jeśli chcesz zwrócić produkt, który Ci nie pasuje, lub składasz reklamację możesz skorzystać z Wygodnych Zwrotów:
- Każda przesyłka jest ubezpieczona
- Możliwość nadania w ponad 34 000 punktów
- Przesyłki od 13,99 zł bez drukowania etykiet
Zwroty:
- Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od chwili odebrania przesyłki.
- W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: zwroty@simbad-outlet.pl.
- Aby zachować termin wystarczy wypełnić i wysłać formularz przed upływem 14 dni.
- W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu prosimy także o przesłanie zdjęć uszkodzeń zarówno towaru jak i opakowania na adres zwroty@simbad-outlet.pl.
- Klient dokonuje zwrotu towaru na własny koszt lub po wcześniejszym kontakcie z nami wysyłamy kuriera po odbiór przesyłki i potrącamy koszt od zwracanych środków.
- Adres dokonywania zwrotów:
- Otok 14, 07-410 Ostrołęka
- Klient ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego
uszkodzeniu w transporcie - Klient zobowiązany jest do dokonania zwrotu zakupionego towaru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
- Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, posiada naruszone plomby zabezpieczające, bądź jest uszkodzony z winy kupującego, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub do obniżenia zwracanej kwoty o równowartość uszkodzeń.
- Kupujący otrzyma zwrot kosztów zakupu oraz wysyłki do klienta (z wyłączeniem kosztu zwrotu towaru) w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Wyjątek stanowi brak wysyłki zwracanego towaru przez Kupującego.
- Zwrot środków zostanie przekazany na rachunek bankowy, z którego Kupujący opłacił zakup lub jeśli będzie to nie możliwe, na inny rachunek wskazany przez Kupującego.
Dodatkowe informacje
- Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem
- W przypadku zwrotu całego zakupionego towaru, gdzie Kupujący otrzymał rabat na kolejną sztukę, zwracamy kwotę pomniejszoną o wartość rabatu. Jeżeli Kupujący zwraca tylko jeden produkt z zestawu, zwracamy środki za tańszy produkt.
- Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Wypełniając formularz zwrotu akceptujesz powyższe warunki oraz postanowienia zawarte w regulaminie sklepu.
[BANER-WZ]
Reklamacje
- W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z opisem lub posiada wady fizyczne nie wyszczególnione w opisie produktu, klient ma prawo złożyć reklamacje w oparciu o:
a) regulacje przewidziane przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), w przypadku gdy produkt jest niezgodny z umową,
b) regulacje przewidziane przepisami kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi której okres wynosi 1 rok w przypadku produktów używanych oraz powystawowych. - Celem złożenia reklamacji klient jest zobowiązany do poinformowania sklepu drogą mailową na adres reklamacje@simbad-outlet.pl lub za pomocą formularza dostępnego pod adresem https://simbad-outlet.pl/zwroty , a następnie postępowania zgodnie z podanymi instrukcjami.
- Klient ma prawo wnioskować o doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego wraz z kompletnym, reklamowanym produktem.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji produktu przez Klienta.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadkach: wyłącznej winy użytkownika, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania i użytkowania produktu niezgodnego z instrukcją.
- Koszty przesyłki reklamowanego produktu w przypadku uznania reklamacji zostaną zwrócone Klientowi w terminie 14 dni od daty uznania reklamacji.
Wypełniając formularz reklamacji akceptujesz powyższe warunki oraz postanowienia zawarte w regulaminie sklepu.
Formy płatności
Sposoby dostawy
Bezpieczne zakupy