Szukaj
Menu Menu
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Zwroty i reklamacje - tanio i wygodnie

Formularz Reklamacji Towarów
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
1. Wymiana towaru na nowy
2. Nieodpłatna naprawa towaru
3. Obniżenie ceny towaru o kwotę ...
4. Odstępuję od umowy i zwrot ceny towaru na konto ...
Niepoprawna weryfikacja - reCAPTCHA.

Jeśli chcesz zwrócić produkt, który Ci nie pasuje, lub składasz reklamację możesz skorzystać z Wygodnych Zwrotów:

  • Każda przesyłka jest ubezpieczona
  • Możliwość nadania w ponad 34 000 punktów
  • Przesyłki od 13,99 zł bez drukowania etykiet

Zwroty:

  • Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od chwili odebrania przesyłki.
  • W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: zwroty@simbad-outlet.pl.
  • Aby zachować termin wystarczy wypełnić i wysłać formularz przed upływem 14 dni.
  • W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu prosimy także o przesłanie zdjęć uszkodzeń zarówno towaru jak i opakowania na adres zwroty@simbad-outlet.pl.
  • Klient dokonuje zwrotu towaru na własny koszt lub po wcześniejszym kontakcie z nami wysyłamy kuriera po odbiór przesyłki i potrącamy koszt od zwracanych środków.
  • Adres dokonywania zwrotów:
  1. Otok 14, 07-410 Ostrołęka
  • Klient  ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego
    uszkodzeniu w transporcie 
  • Klient zobowiązany jest do dokonania zwrotu zakupionego towaru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
  • Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, posiada naruszone plomby zabezpieczające, bądź jest uszkodzony z winy kupującego, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub do obniżenia zwracanej kwoty o równowartość uszkodzeń.
  • Kupujący otrzyma zwrot kosztów zakupu oraz wysyłki do klienta (z wyłączeniem kosztu zwrotu towaru) w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Wyjątek stanowi brak wysyłki zwracanego towaru przez Kupującego.
  • Zwrot środków zostanie przekazany na rachunek bankowy, z którego Kupujący opłacił zakup lub jeśli będzie to nie możliwe, na inny rachunek wskazany przez Kupującego.

Dodatkowe informacje

  • Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem
  • W przypadku zwrotu całego zakupionego towaru, gdzie Kupujący otrzymał rabat na kolejną sztukę, zwracamy kwotę pomniejszoną o wartość rabatu. Jeżeli Kupujący zwraca tylko jeden produkt z zestawu, zwracamy środki za tańszy produkt.
  • Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

Wypełniając formularz zwrotu akceptujesz powyższe warunki oraz postanowienia zawarte w regulaminie sklepu.

 
 
[BANER-WZ]

Reklamacje

  1. W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z opisem lub posiada wady fizyczne nie wyszczególnione w opisie produktu, klient ma prawo złożyć reklamacje w oparciu o:
    a) regulacje przewidziane przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), w przypadku gdy produkt jest niezgodny z umową,
    b) regulacje przewidziane przepisami kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi której okres wynosi 1 rok w przypadku produktów używanych oraz powystawowych.
  2. Celem złożenia reklamacji klient jest zobowiązany do poinformowania sklepu drogą mailową na adres reklamacje@simbad-outlet.pl lub za pomocą formularza dostępnego pod adresem https://simbad-outlet.pl/zwroty , a następnie postępowania zgodnie z podanymi instrukcjami.
  3. Klient ma prawo wnioskować o doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
  4. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego wraz z kompletnym, reklamowanym produktem.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji produktu przez Klienta.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadkach: wyłącznej winy użytkownika, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania i użytkowania produktu niezgodnego z instrukcją.
  7. Koszty przesyłki reklamowanego produktu w przypadku uznania reklamacji zostaną zwrócone Klientowi w terminie 14 dni od daty uznania reklamacji.

Wypełniając formularz reklamacji akceptujesz powyższe warunki oraz postanowienia zawarte w regulaminie sklepu.

 

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl